19 Nisan 2013 Cuma

ÜVEY BABAM KIZ KARDEŞİMİ SİKERKEN İZLİYORUM

İyi geceleriniz olsun sizlere uyumadan bir şey yazmak ve paylaşmak istiyorum, yaklaşık bir aydan beri devam eden bu anımı anlatmak istediğimi fark ettim, gecenin bir yarısı bunu paylaşmazsam çatlardım beklide öylece okuduğum hikayeler beni öyle tahrik etti ki anlatamam, insanların ne garip zevkleri var dimi, ben bunları birileri anlatsam beklide bana gülerdi ama bu sayfada normal bir hikaye gibi okunur, benim adım Nazım 18 yaşındayım ve hayatımda hiçbir kızla yada erkekle ilişkiye girmedim, elim yoluyla kendimi tatmin etmeye çalışıyorum, oda yetmediği için şişme manken alıp onunla tatmin oluyorum, normal bir kız yada her an gibi bir am sikmediğim için tadını bilmiyorum ama şişme mankende gayet güzel beni tatmin ediyor, neyse konu dağıldı ben her gece kesin kalkar televizyon izlerim, öğlenci olduğum için okulda geceleri geç yatıyorum, sevdiğim bir dizi için kalkıyorum yoksa gecenin 12 sinde ne işim var benim, böyle 3 aydır kalkıyorum izliyordum televizyonu ama bir gün inlemeye sesleri duydum, ula bir bakıyım dedim sakince yanaştım sesler babamların odasında geliyordu, her neyse gittim kapının anahtar deliğinden neler olup bittiğine bakmaya başladım, odanın ışıkları açık ve babam ayakta kız kardeşim babamın yarağını yalıyordu, bende iyice oturduğum yere yerleşip durdum, kısa süre izledikten sonra öyle orgazm olmuştum ki anlatamam, baktıkça sikim diriliyordu, kız kardeşim babamın yarağını ağzına alıp sakso çekerek boşalmıştı, babam kız kardeşimi kucakladığı gibi yatağın üzerine doğru attı, ben anahtar deliğinden o kadar yarım görüyordum ki onları hiç bir şey anlamıyordum ben bakındığım yerden, kapının kolunu yavaşça çevirip açtım, aralıktan daha net görünüyorlardı, babam kardeşimin amının üstündeydi tahminim yalıyordu, çünkü kardeşim ufaktan inliyordu, birkaç dakika yaladıktan sonra kız kardeşimin üstüne çıkıp amına git gel yapmaya başladı, bacaklarını omzuna aldı daha hızlı git gel yapmaya devam etti, yatağın gıcırtısı kulaklarımı öyle rahatsız ediyordu ki gıcır gıcır gıcır başım şişmişti, babam daha hızlı git yaptıktan sonra kardeşimi ters çevirip bir daha sikmeye başladı, on dakika boyunda onları izledim orda, babam ahh diye inledi boşalmıştı bende yavaşça çıkıp odama gittim geri, aldığım şişme mankeni şişirmeye başladım, yatağımın içine koyup yorganı üstüme çektim, biraz da tükürerek şişme kadınımı siktim bende öyle orgazm olmuştum ki onla kendimi tatmin etmiştim, artık her gece babamların odasındayım onları izliyor keyif alıyorum, birde ben gerçek bir kız sikseydim iyi olacaktı 18 yaşıma geldim daha bir kız eli tutmuş değilim, neyse ya anlatınca kötü oldum ben gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder