20 Nisan 2013 Cumartesi

TERASTA KUZENİM BUSE SEXSE DOYMUYOR

Selam Hakan benim adım 25 yaşındayım, orta boylarda kalıplı karizma bir erkeğim, sizlere 2 yıl önce yaşadığım bir anımı anlatmak istiyorum, o zamanlar yeni gelmiştim askerden ve Abazalıktan artık düz duvarlar bile yetmiyordu bana, gördüğüm her kıza salça oluyordum, Abazalıktan birkaç kez de dayak yemiştim alemin evli kızlarına salça oluyorum diye, öyle bir şeydi ki askerden geldikten sonra eski çıktıklarım bile evlenmişlerdi birer birer, sap gibi geziniyordum etrafta, en son bizi kömürlükte komşumun kızını götten sikeceğim zaman yakalamışlardı, bende olay yatışana kadar teyzemlere gitmiştim, iyi ki onlar duymamıştı benim kömürlükte basıldığımı yoksa ne kadar eş dost varsa hepsinin kulağına giderdi, kızın ailesi de olayı kapatmak istiyordu, ben tabi kızın kendi isteğiyle verecekti o sıra yakalandık deyi kendimi kurtarmıştım, neyse teyzemin birde Buse adında kızı vardı benim kuzenim, o zamanlar oda tahminim 22 yaşında falandı, çekici gösterişli bir kızdı her zaman ilgimi çekerdi ama askerden sonra daha bir ilgimi çekmeye başlamıştı, bende ona yakınlaşmaya çalışıyordum, aksine benden daha fazla o benim yakınıma sokuluyordu, her şaka sonrası sarılıp öperdi beni o da beni istiyordu bakışları bile bunu anlamama yetiyordu, bir akşam üstü terasa çıkıp manzarayı izlerken kuzenim buse de benim yanıma gelmişti, öylece uzaklara bakıp bir şeyler konuşuyordu eli kolumda, bende hiç oralı bile değildim onun teni bana yaklaştıkça nasıl sike bilirim diye düşünüyordum, bana gittikçe yakınlaşmaya başlayınca bende kendime doğru çekip birkaç sefer yanağından öptüm, sonra göz göze gelmiştik birden bir birimizi öpüşürken buldum dudak dudağa dakikalarca öpüşmüştük gecenin bir yarısı, bende artık kendime sahip çıkamıyordum, terasta boş yere çektim, içeri ses gitmesin diye de kapıyı kapattım, duvara dayadıktan sonra hafif domaltıp tükürük ile sikimi kayganlaştırdıktan sonra yavaşça götüne sokmaya başladım sikimi, soktukça ah diye yüksek sesle inleyince ben hemen ağzını kapattım, bir elimle ağzını kapatırken diğer elim ile de sikimi tutuyordum deliği genişleye kadar yardımcı oluyordu, birkaç sefer sokup çıkarttıktan sonra deliği genişlemeye başlamıştı bende gittikçe köküne kadarını sokup çıkartıyordum, 20 dakikadan uzun bir süre siktikten sonra boşalmıştım götün içine, sikimi çıkarttım birkaç dakika içinde menilerim dışa vurmaya başlamıştı, kuzenim Buse ben daha istiyorum bu defa önden deyince sikimi ağzına verip yalatmaya başladım, uzun uğraşlar sonucunda sikim hala kalkmıyordu, az önce boşalmıştım sikim kıpırdamıyordu bile, ben biraz zaman geçene kadar Buse’ nin amını yalamaya başladım, amı sulandıktan sonra duvara yeniden yasladım, şişik amına birkaç sürtündükten sonra dimdik olmnuştu, beni canavar amı görünce hareketlendi hemen, bacaklarını ayırdım yavaşça amına geçirdim git gellere başladım, bir yandan bakir mi diye düşünürken git gellere de devam ediyordum, birkaç dakika içinde hepsini körüklemeye başladım amın içine, uzun süre sikiştik birlikte kuzenim daha devam et diyordu, o gece saat sabahın 5ine kadar terasta sikişmiştik, bu arada bakir değildi, acıktığımız sıralarda yenmek yiyip devam ediyorduk terasta sikişmelere, kaç yıl geçti aradan azgın kuzenimle başım hala dertte her gün beni arayıp beni sik diyor, içinizde siki büyük olan varsa şu kızı gidip siksin bir zahmet, neyse ben gider bay sizlere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder