26 Nisan 2013 Cuma

AMI GÖTÜ PARÇALAR GİBİ SİKTİLER BENİ

Merhaba Gizem ismim 19 yaşındayım, uzun boylu ve uzunda bacaklarım var, çok seksiyimdir erkekler pervane olurlar etrafımda, çok salak erkekler var birde memelerime bakmak için bir birlerini iterler kavga ederler, biri yolda bana laf atar diğeri de ona niye laf attın diye kavga ederler bende gülerek geçer giderim oradan, bu arada üniversiteye hazırlık için dershaneye gidiyorum orada bile bir çok erkek benim için kavga ederler, aman sallayın şimdi onları ben zayıf mavi gözlüyüm, dershaneden arkadaşlarım olan Bülent ve İbrahim beni bir kafeye davet etti, hayatımda beklide onlarla konuşmuşumdur erkek olarak o kadar yakın, neyse buluştuk gittik dolaştık biraz oradan da beni sinemaya davet ettiler, gittik hep birlikte ama İbrahim benimle çok ilgileniyordu tahmin ediyordum zaten bana karşı olan ilgisini ama bunların bu ilgisi beni mest ettiği için gülüyordum sadece, neyse güzel aşk filmi izlerken İbrahim beni kendine doğru çekip hafif yanağımdan öptü ama ben bir garip olmuştum, Bülent ile yolda ayrıldık biz ikimiz dolaşmaya başladık, beni her tuttuğu yerden ya öpüyor ya okşuyordu, ilk kez bir erkeğe kendimi elletiyorum o kadar heyecanlı ve güzel oluyordu ki ses çıkartmıyordum bende, böyle bir ay kadar takıldık artık iki sevgili olmuştuk, sonra evlerine falan gitmeye sevişmeye başladık, benim çok hoşuma gidiyordu ona güvendiğim içinde hiç bir şey demiyordum, ertesi günde Bülent ile birlikte gittik evlerine içkili bir ortam kuracaktım ama benim aklıma hiç gelmemişti ikisinin birden benimle ilişkiye girmek istediğini, Bülent ile birlikte gittik, hap attık içki içtik ben uçuşa geçmiştim, İbrahim beni odasına götürdü, sevişmeye başladık, ben kapıyı iyice kapatmasını ve ışıkları söndürmesini istedim bu defa gerçekten ona verecek ilişkiye girecektim, kapıyı kapattı ama ışıklar hala açıktı, üstüme çıkıp öpüşmeye başladık birkaç dakika sonra ben doğruldum ve soyunmaya başladım ikimiz birden çırılçıplak olmuştuk, beni dudağımdan öperek amımın üstüne kadar indi ve yalamaya başladı ben kendimi iyice ona teslim ediyordum güvenim çok fazlaydı, biraz daha yalayınca amım su içinde kalmıştı yeter artık gir içime dedim, yavaşça sikini sürttü ve fırça çektikten sonra sokmaya başladı, git gellere devam ediyordu ve ben zevkten kıvranıyordum altında, yavaşça girmeye başladı iyice ama canım acıyordu artık, yarıdan fazlasını sokup çıkartmaya başladı benim canım gittikçe acıyordu, biraz daha zorladı ve kızlığımı bozdu, kanlar yere dökülmesin diye gidip tuvalette içini temizledikten sonra geldim, beni altına aldı hızlıca git gel yapmaya başladı o sıra da kapı eşiğinden bakan Bülent’ e bize katıldı ben tam kalkacaktım ama İbrahim benim kalkmama izin vermeyince de Bülent İbrahim’ i bir kenara çekip o girmeye başladı, kısa süre sonra ben zevkten hiç bir şey göremez hale gelmiştim ve beni alt üst yapıp önlü arkalı sikmeye başladılar, anal bölgemde daha sonra zevk vermeye başlayınca iki kat zevk almaya başlamıştım, bir an benim amımı götümü parçalayacaklar sandım, henüz yeni kızlığı bozulmuş amıma ikisi birden sokmaya çalışıyordu, yırtılacak diye çok korkmuştum ama giremeyince bırakıp arkalı önlü sikmeye devam ettiler, yarım saatten fazla sikmişlerdi beni, o gece tam 3 sefer ikisi birden sikmişti beni ve hala o aynı zevki yaşamak istiyorum, üniversiteyi kazanınca okula gitmeden komşu oğlu ile sikişmiştim ama onu anlatmak istemiyorum şimdilik ben gidiyorum belki size daha sonra yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder