26 Nisan 2013 Cuma

BANA ARKADAN GİR DEYİNCE NELER OLDU

Merhaba arkadaşlar size sıcak bir hikayemi paylaşmak istiyorum, yalnız okurken bir eliniz çeneniz de diğeri ise fare de olsun askıya almak için, neyse benim adım Fatih Mert 23 yaşındayım, 1.73 boylarında 85 kilo ağırlığında boksçuyum, büyük bir federasyonda yıldız sporcuyum, kariyerim altın madalyolarda doludur, evde bir kasa alttın madalyolar var, hepsinde çok iyi bir derece aldım, büyük bir yarışın içinde olduğumuz için normalde hiç boş vaktim yoktur genelde spor salonunda çalışmakla geçiririm zamanımı, hayalim bulunduğum ülkenin birincisi olmak, bir defa katıldım ve ikinciliğim var, birinci olmak için çok çalışmam gerekiyor, vücudum tam bir üçgendir kızlar gördüğü zaman hayran kalırlar bana, yakışıklıda bir erkeğimdir üstelik, o vakitler beni devamlı gittiğim yerlerde izlemeye gelen bir kız vardı, bir arada öyle bakarken güzelliği dikkatimi çekmişti, her gittiğim yerde görüyordum o kızı, bir gün yine antrenmandayken yine o kızı görmüştüm, bırakıp yanına gitmeye başladım, benim ona doğru geldiğimi görünce ayağa kalkıp gitmeye çalıştı ben tabi peşinden yetiştim, çektim bir köşeye duygularımı falan anlattım anlayacağınız çıkmaya başladık, birkaç hafta görüştükten sonra benim ona duyduğum ilgi yavaştan cinselliğe dönmeye başlamıştı size biraz bahsedeyim, açık giyiniyor, koca bir kasası var, ela gözlü, adı Berna 20 yaşında çıtır mı çıtır adamı ayakta boşaltır, beni birkaç sefer elbise üstü okşarken boşaltmıştı, tabi bunları görünce ben iyice azmıştım onu arzular hale gelmiştim artık, bir gün ben yine spor salonunda çalışırken beni izlemeye gelmişti, ben bunu görünce soyunma kabinine doğru çektim, ortalık çok kalabalıktı bana ait olan odada ki kabine çektim oraya kimse giremiyor rahat edebilirdik, neyse çekip öpüşmeye başladık sıcacık öpüşü vardı hala dudaklarımda hissediyorum bazı zamanlar şimdi olduğu gibi, eğilerek diz üstü çöktü, şortumu indirip yarağımı ağzına almaya başladı, yaladıkça benim yarak hiç olmadığı kadar büyüyordu, on dakika uzunca bir süre yaladıktan sonra boşalmıştım, bende onu ayağa kaldırıp altında olan elbiseleri sıyırdım amcığını yalamaya parmak atmaya başladım, amının çevresini komple yaladım dilimi içine kadar sokup yalıyor dil atıyordum, ben ömrümde böyle heyecan hiç duymamıştım, kısa süre daha yalamaya devam ettim amı iyice sulanmıştı, ayağa kalkıp yarağımı yeniden yalatmaya başladım o bir taraftan yalarken ebende başını tutup ağzının içine git gel yapıyordum, kısa süre sonra yarak yine dev gibi olmuştu, kabinin içinde domaltıp amına birkaç fırça darbesi çektikten sonra ağır ağır sokmaya başladım, bana bakir olduğunu söyledi, arkadan gir deyince amına girmeden göt deliğine zorlamaya başladım, kısa sokup çıkartıyordum göt deliğinin içi genişlesin diye, biraz daha öyle yavaş yaptıktan sonra yarınsa yakınını götüne sokmaya başladım, gittikçe hızlanıyordum, yarıdan fazlasını sokup çıkartmaya başladım, hızlanıyordum her seferinde ve oda inliyordu öylece aşkım yavaş diyordu, birkaç dakika yavaşça sokup çıkarttıktan sonra deliği sikimin ebadı kadar genişlemişti ve bende hızlıca git gellere başladım, daha sonra nasıl da inliyordu anlatamam ah ah ah aşkım ımmm daha istiyorum hepsini sok içime diyordu, bende gittikçe hızlanıyordum, on beş dakika boyunca hiç durmadan git gel yaptım öyle zevk alıyordum ki anlatamam, daha sonra beni bir titreme aldı boşalacaktım içinden çıkıp hemen ağzına verdim yalatarak ağzının içine boşaldım, kısa süre daha yarağım inene kadar yalattıktan sonra kalkıp duşa girdik, orda da bir posta attıktan sonra içeri girdik, ama benim aklımda onun hep daracık amcığı vardı ve ona girmek istiyorum, birkaç dakika öyle içerde gezindikten sonra bunu yediden odama çektim, diğer çalışan sporcularda yavaştan gitmeye başlamıştı, ben yeniden odaya çekip koltuğa oturttum, çırılçıplak soyunmuştuk ve ben amını yalamaya başladım yeniden sulanmaya başlamıştı amcığın içi dışı sulu amcık sikmeyeli uzun zaman olmuştu, üstüne çıkıp bir iki öpüşten sonra sikimi amcığına sürtmeye başladım ki devamı yarın; iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder