26 Nisan 2013 Cuma

DERSHANE ÇIKIŞINDA PARKTA AĞZINA VERDİM

Merhaba arkadaşlar az önce yaşadığım bir olayı anlatayım sizlere, daha bir saat bile olmadı olayın üstünden geçen zaman dilimi, ben 19 yaşındayım ve üniversiteye hazırlanıyorum, kısa boylu ama yinede çok yakışıklıyım, öyle kızlar kısa boylu olduğuma bakma tipim yeter bütün kızlara, neyse birde bizim eski okuldan aynı dershaneye gittim kız arkadaşım Betül var, Betül 19 yaşında o da üniversite için dershaneye gidiyor, aslında çok çalışkan bir kızdı ama yinede en iyi puanla girmek istiyordu üniversiteye, çalışkan olduğu kadar güzel de bir kızdı kendisi, boyu benden uzun at gibi bir kızdı, okul yıllarında ben pek takılmazdım ama şimdilerde çok değişti acayip tatlı oldu, kasasına bitiyorum zaten, bazı zamanlar ona yakın olmak için sırf dershane önünde bekliyordum, aramız iyiydi ancak ben daha fazlası için uğraşıyordum, buluştuğumuz zamanlar ise yavaş yavaş gidiyor parka falan takılıyorduk, böyle bir ay kadar sürdü ma ben iyice kendime bağlamıştım, el ele gezmeler öpüşmeler canımlı cicimli sevişmeler falan hepsi meydana gelmişti ve ben artık onu bir köşeye çekme planları kurmaya başlamıştım, Salı günü dershane içinde derse geç kalmış öğretmende bunu sınıfa almamış, bende yeni yeni derse yetişmeye çalışıyordum, beni görünce seslendi, yanına doğru gittim, derse almadığını söyledi öğretmeninin, sen de girme bak geç kaldın zaten dolaşalım bahçede dedi, benim işime gelmişti tamam olur dedim, çıktık bahçeye gezinmeye başladık, elimi beline doladım öyle gezinmeye başladık, yanaştım arada yanağından falan öptüm, her dakika içinde kendime biraz daha bağlıyordum, onun da hoşuna gidiyordu eminim ben onu öptükçe gözlerini kaçırıp gülümsüyordu, biraz daha gezindikten sonra sevgilim ol benim dedim, bu kadar çabuk beklemiyordum ama telifi oracıkta kabul etti, son derse de girmeden dershaneden çıkıp parka doğru yürüdük, ortalık çok kalabalıktı fazla durmadan diğer parka doğru yürüdük, ayak üstü dudaklarını durmadan öpüyor elimi kalçalarına doğru sarıp okşuyordum, neyse ki sakin bir parka geçip oturduk, biraz sohbetten sonra ben kendimi iyice tutamıyordum, gittikçe yaklaşık öpüyor göğüslerini okşuyor iyice tahrik oluyordum, biraz daha devam ettikten sonra arkamızda duran büyük bir söğüt ağıcının altına geçtik, kucağıma oturtup öpmeye başladım, kucağım da hareket ettikçe sikim de kalkıyordu, bir ara kalkan sikimin farkına vardı kucağımdan inmek istedi ama ben yok dedim böyle devam ettik, öpmeye bir yandan da elbisesinin altından çıplak elle göğüslerini okşamaya başladım, okşadıkça ben iyice tahrik oluyordum, kısa süre sonra kucağımdan indi, dizime başını koydu öyle hayallere daldı, ben iyice azmıştım ve biraz önce kalkan sikimin inmesini istiyordum, rica minnet sakso çekmesini istedim, yok dese bile önce fermuarımı açıp sikimle oynamaya başladı sonra da başını eğip ağzına götürdü, canımı acıtıyordu, yalamaktan çok dişliyordu sikimi, birkaç dakika sonra onun amatör yalaması beni iyice orgazm etmişti ve boşalmıştım oracıkta, birkaç saniye daha devam etti, sikimi iyice indirene kadar yaladı ağzına alıp sakso çekti, sonra biraz seviştikten sonra evlere dağıldık, ayarı verdim bu gün yarın ben bu kızı sikerim, olay daha çok taze 1 saati yeni geçiyor işte, akşama yeniden buluşacağım ve bu defa sikmeden bırakmam, siz okumaya devam edin akşama yenisini yetiştirmeye gidiyorum ben, herkese iyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder