26 Nisan 2013 Cuma

İÇ ÇAMAŞIRINI DEĞİŞTİREN YENGEMİ SİKTİM

Selam arkadaşlar adım Fuat 24 yaşındayım, şimdi size iki gün önce başımdan geçen sıcak bir olayı anlatacağım, 1.80 boy 70 kiloluyum, ailenin en karizmatik erkeği benim, işim gücümde yerinde öyle para sıkıntısı da pek yok tabi günümü gün ediyorum ha bire, bazı zamanlarda böyle ağabeyim ablamlara gidiyor kalıyorum, en çokta ağabeyimler de kalmayı seviyorum onun 22lik çıtır karısı benim iştahımı çok açıyor ve acayip hoşuma gidiyor, ağabeyim nerden bulduysa taş gibi hatunu anlamıyorum, bizim akraba içinde en sakin olanda ağabeyimdir öyle karı kız alışkanlığı hiç yoktu nasıl buyduysa böylesine ilah gibi hatunu anlam veremiyordum, ağabeyimin de yaşı 27 oda benim kadar uzun boyludur ama tipe gelince bir şey diyemem, neyse ben hafta sonu işten izinli olduğum için genelde onlarda kalırım, ağabeyim de bizim şirkette çalışıyor ama o yurt geneli çalıştığı için yılda birkaç sefer yurt dışına çıkıyor, en son ağabeyimi ben biraz fırlamalık yaparak yurt dışı işi ayarladım, birkaç gün sonra gidecekti, bende yengeme çökecektim artık öyle aklıma yer etmişti ki hatun geceleri onunla ilişkiye giriyordum resmen uyuduğum vakit, sabah kalktığımda ise sikim de kalkık oluyordu, ben ağabeyime hiç bir şey söyledim bana belli bir zaman sonra telefon açtı, oğlum bak ben yurt dışına gidiyorum bir haftalığına yengene sahip çık dedi, sonra beni evine çağırdı, şimdi yengem de öyle bir şey ki beni gördüğü zaman iş atıyor yoksa bende bu kadar güven olmazdı ona karşı duyduğum hisler kendiliğinden yok olup giderdi, neyse ben çıkıp gittim ağabeyimlere yengem açtı kapıyı ağabeyim ofluyor pufluyordu gideceği için, bana bir hafta sen burada kal geceleri iş çıkışı yengen yalnız kalmasın dedi, ertesi günde ben iş yerindeyken ağabeyim gitmişti dışarı, ben de akşam her zamankinden daha erken bir saatte çıkıp gittim ağabeyimlerin evine, yengem düne göre daha güzel ve açık giyinmiş daha beni kapı dışında tahrik etmişti,birkaç gün öyle kendime çekmeye başladım ufak ellemelerim oluyor oda ses çıkartmıyordu, bana iyice güven geliyordu, ertesi akşam ise yengemle erotik bir izlemeye başladık, izledikçe yengem bacak bacak üstüne atmış ona doğru dönüp bacaklarına bakıyor tahrik oluyordum iyice, daha sonra bu çıkıp odasına gitti filmden sonra, bende çıkıp kısa zaman içinde peşinden gitti, kırmızı iç çamaşırlarını giyiyordu eskisini çıkartıp amacı beni kendine çekmekmiş zaten ben onu öyle görünce aralık olan kapıdan içeri girdim yengeme sarıldım ensesinden omuzlarına kadar öpmeye başladım, bana nazlı nazlı uf dur yapma diyordu, kendime doğru çekip iyice yapıştım sürtünmeye başladım buna, bana doğru dönüp dudaklarıma yapıştığı an ben kendimi iyice kaybettim bir elimi kırmızı iç çamaşırının içine sokup amını okşamaya başladım, oda benim yarağımı okşuyordu elbise üstünden, kucaklayıp çıtır yengemi yatağa doğru attım, iç çamaşırlarını bir bir çıkartıp amcığını yalamaya başladım, o kadar diri duruyordu ki amcığı ağabeyim kıyıp da fazla sikememiş bile güzelim amcığı, ben yalamaya dil atmaya başladım, altımda inlemeye başladı kısık seslerle, ben daha da azmıştım ve hemen doğrulup üzerimde nem varsa çıkartıp attım üstüne çıktım öpüşmeye başladım oda yarağımı tutup amcığının kenarlarına sürtüyor beni orgazm delisi yapıyordu, biraz daha öyle yaptıktan sonra bacaklarını toplayıp asıldım içine yavaşça gir çık yaptıktan sonra yengemin amcığına kökledim yarağımı hepsini bir hamlede yutmuştu, yavaşça hepsini sokup çıkartmaya başladım, altımda ah ah aşkım sen kocam ol diye inliyordu bende iyice hızlanıyordum öyle orgazm olmuştum ki titretmeye başladım yatak sallanıyordu yengem ise git gellerle çıldırmıştı altımda, daha sonra kucağıma alıp hoplatmaya başladım yengem boşalmaya başladı ama ben hala boşalmamıştım, bira daha sulanmış amcığını siktikten sonra boşalmıştım içine, o gece 5 sefer siktim yengemi değişik pozisyonlarda, ağabeyim gelene kadar sikmiş perişan etmiştim yengemin amcığını, arada götten de çakıyordum ki karım olduğunu anlasın diye, bana dün akşam telefon açtı bu hafta sonu bize gel gizlice koynuna gireceğim dedi ben çıldırıyorum şimdi pv başında, neyse byby ben gidiyorum banyoya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder