26 Nisan 2013 Cuma

SEVGİLİM BENİ TATİLE GÖTÜRÜYOR

İyi geceler adım Buket size güzel bir anımı anlatmak istiyorum, 20 yaşındayım güzel alımlı ve çekiyimdir aynı zamanda, beni gören erkekler arkamdan hayran kalır bakarlar ben köşeyi dönene kadar, birde benim erkek arkadaşım var Halil 21 yaşında küçüklükten beri birlikteyiz, benim ilk sevdiğim erkek o, yıllarca birlikte geçirdik bütün zamanları, ikimiz de birbirimizi çok seviyorduk, bir defasında okullar tatile girmişti ve bana güzel bir otelde 1 haftalığına tatile çıkacağımızı söyledi, aşkım benim hemen sarıldım boynuna, üç günün ardından çıkıp gittik, otel çok güzeldi her yerini geziyorduk el ele, o kadar mutlu bir anımız geçiyordu ki anlatamam sizlere, bir de gece gezerken güzel bir eğlence yeri gördük, gittik dans ettik öpüştük seviştik alkol aldık o kadar tatlı bir gün ki o gün, neyse gece yarısı olunca da birlikte otel odasına geri gittik, odaya öpüşerek girdik, kapıdan girer girmez beni kucağına aldı ve yatak odasına doğru götürdü, yatağa attı beni ve üstümdekileri çıkartmaya başladı, aralarda halen öpüşmeye devam ediyorduk, birkaç dakika içinde çırılçıplak olmuştum ben, oda bir yandan soyunmaya başladı, anadan doğma çıplaktı oda, üstüme çıkıp vajinamı yalamaya başladı, yaladıkça garip sesler çıkartıyordu benim inlemelerim arasında ne konuştuğu da anlaşılmıyor, o yaladıkça bende zevke geliyordum iyice, daha sonra vajinam sulanmıştı, sikini ağzıma verip yalatmaya başladı, ağzıma hepsini alamıyordum bile, birkaç dakika yalamaya çalıştım ama dişlediğim için geri çıkardı ağzımdan, beni yatırıp kendine doğru çekti ve yavaşça içime girip çıkmaya başladı, ömrümde ilk defa böyle bir ilişkiye giriyordum, ilk başlarda acıyordu ama daha sonra ki git gelleri beni gittikçe uçurmaya başlamıştı, 10 dakika kadar içime sokup çıkarttı daha sonra boşalmıştı, bu arada benim kızlığımda bozulmuştu, birlikte banyoya gidip yıkandık vajinamı bile ikimiz aynı anda yıkamıştık, banyonun içinde de yarım saate yakın ilişkiye girdikten sonra odamıza gitmiştik, bir haftalık tatil boyunca her gece her gece ilişkiye giriyorduk, bu daha sonraları bizim evde yada onların evinde de olmaya başlamıştı, artık iki sevgiliden çok daha öte bir ilişki içerisindeydik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder