26 Nisan 2013 Cuma

STAJA GELEN GENÇ KIZI RÖNTGEN ODASINDA ÜF

Merhaba adım Süleyman 24 yaşındayım, devlet hastanesinde asistan doktorum, birkaç ay önce asistan oldum, uzun boylu karizmatik bir erkeğim, hastanenin içerisinde ayarı vermedim kadın kız kalmadı, hepsini peşimden fır diye döndürüyorum, hastane içerisinde benim bir adım geçse kızlar soluğu yanımda alıyor, bu yüzden de baş hekim yardımcısı benim görev yerimi röntgen odası olarak değiştirdi, orada da pek rahat durduğum söylenemez, bu kez de staja gelen kızlara sarmaya başladım, her biri +18 yaşında aramızda pek yaş farkı olmadığı için onlara sardım bende, birkaç hafta böyle devam ettim çoğu kız daha kendini bulmadığı için ben onlarla zaman kaybetmiyordum ama Burcu öylemi, bir boyu var en kadar benim kadar uzun boylu çekici güzel ve seksi, çok da tatlı bir giyiniş tarzı vardı hoşuma gitmişti, zengin de bir aileden geliyor havassından geçilmiyor tabi, rahat bir aile yaşantısı olduğu için öpüşmeler onun için öğle yemeği kadar sade görünüyor, bu arada benim hastanede ki namımı duymuş, çalışma alanımız aynı röntgen odasında sadece ikimiz çalışıyoruz, gün boyu yoğunluk olduğu için pek çekemiyordum bir köşeye, bir yandan iş yaparken diğer yandan bana neden çapkın diye hitap ettiklerini sordu, hastanede senin adını verince kızlar şöyle bir nerde o diye soruyor neredeyse hangi kızla konuşsam senden bahsediyor tatlı karizmatik diye dedi ama ben şöyle bir kasıldım, ben bir şey yapmıyorum onların kendileri koşuyor peşimde falan kendimi övmeye başladım, yakınlığımızda o günden sonra artmaya başladı, bana daha önceleri ilk geldiğinde ağabey diyordu daha sonra canımlı konuşmalara başladı, güzel tatlı hoş da bir kız bende ayar vermeye başladım, kendime iyice bağlamıştım, akşam mesai bitimin de tutup kolundan dudaklarına yapıştım ama hiçbir ters tepki göstermemişti bana, uzun bir süre öpüştük sonra gitmem lazım diye çıktı gitti, ben anladım o an bu kızı da röntgen odasına çekerim diyordum, akşam 5den sonra kimseler olmuyordu bu koridorda, neyse ertesi gün biraz iş cilve yapıp iki çiftte tatlı sözler söyleyip iyice kendime bağlamıştım, akşam mesai sonu soyunma odalarından birine çekip öpmeye bir yandan da okşamaya başladım kalçalarını, kısa süre böyle devam ettikten sonra ben üstümde ki yeşil önlüğü çıkarttım, dudaklarına tekrar yapıştım çok güzel öpüşüyordu, dudaklarımın kurusunu almıştı, birkaç dakika öpüştükten sonra o da zevke gelmiş kendi beyaz önlüğünü çıkarttı, ben bunu görünce üstündeki gömleğin düğmelerini çözmeye başladım, pembe bir südyeni vardı ve beyaz teninin içinde süt beyaz memeleri, ben tabi ikiz küleleri görünce çıldırdım Abazalığa bağladım, südyeni çıkarttım sonra kumaş pantolonunu, bende bir yandan soyunup kabinin kapısına yasladım, öpüşmeye devam ederken bir yarağımı amcığına sürtmeye başladım, oda çıldırmıştı bende yerimde duramıyordum, biraz sürtündükten sonra başını hafif eğdim yalar mısın diye sordum, diz çöküp ağzına almaya başladı, öyle güzel yalıyordu ki o anda ben kabinin içine beş dakika sonra attırmaya başladım, iyice yaladı yuttu yarağımı, bende ayağa kaldırım yasladım kapıya doğru, bacaklarını hafif açtıktan sonra bende amcığı yalamaya başladım, 15 dakika rahat sürdü ama boşaltmıştım bende onu, Burcu yeniden yarağı ağzına aldı sakso çekmeye başladı, kısa süre sonra benim alet dirildi, ters çevirip analından girmek istedim, çok dardı ve benim canımı bile acıtıyordu, birkaç defa soktum çıkarttım ama oda çok bağırıyordu, hafif eğdim amına geçirmeye başladım, dakikalarca domaltıp amına geçirdim, sonra kaldırım biraz daha yalattıktan sonra ayaktayken amına sokmaya devam ettim, yaklaşık birkaç dakika öyle git gel yaptıktan sonra uzanıp kucağıma aldım, küçücük kabinin içerisinde sıkışmış kalmıştık ikimizde, kucağıma oturtup sikişmeye devam ettik, 10 dakikayı buldu sonra içine boşalmıştım, amını daha önce birkaç kişiye siktirmiş bana verdiğinde patlaktı, ben de bir haftadır sikiyorum her mesai sonu, sabahları da sevişiyorum, daha 18 yaşında da bebem gibi, memeleri vücudu süt beyazı, sikmeye doyamıyorum o kızı, amını iki gün sikmiş daha sonra götten de sikmeye başlamıştım, böyle bir anıyı bile anlatırken sikim fırıldak gibi kalkıp dönmeye başladı, neyse arkadaşlar ben su oğlanı yatırıp geliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder