20 Nisan 2013 Cumartesi

EVDE ABİMLE SİKİŞİYORUM

İyi günler benim adım Melisa 22 yaşında kısa boylu çıtır bir bayanım, ağabeyim ise Rüzgar oda 23 yaşında, uzun boylu yakışıklı bir erkek, ben de sizlere bu yakışıklı erkekle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum, ağabeyim güzel bir işi var çalışıyor arada benimle de ilgileniyor, önceleri biz onunla fazla cinsel anlamda yakın değildik ama yıllar geçtikçe aramızda sevgi aşk gibi hisler oluşmuştu, ilk önce ağabeyim bana söyledi seni istiyorum karım ol diye, o da bir gece ben evde yalnız başıma televizyon izliyordum, evde kimse yoktu, ağabeyimde işten gelmişti, alkol aşırı vardı kokusu daha evim içerisine girmeden hissediliyordu, ağabeyim beni yanına çağırdı ve Melisa ben çok kötüyüm galiba seni istiyorum dedi, ben ne demek istediğini anlamamıştım, bana doğru yanaşıp her gece seni arzuluyorum deyip dudağımdan öpmeye çalıştı, bende karşı durmaya çalışsam da onun güçlü kolları ile baş edemiyordum, beni tuttuğu gibi babamların yatak odasına götürdü, yatağa yatırıp zorla öpmeye başladı, daha sonra bende tahrik olmuştum ve öpmelerine karşılık vermeye başladım, uzunca bir süre öpüştük, bir yandan da soymaya başladı beni, ikimizde kısa zaman içinde çırılçıplak olmuş ağabeyimde benim amımı yalamaya başlamıştı, birkaç dakika amımı yaladıktan sonra sikini ağzıma soktu yala diye, bende başladım kocaman canavar gibi yarağına ağzıma alıp yalamaya, aralarda memelerimin arasına kıstırıp o şekilde git gel yapıyordu, daha sonra yeniden ağzıma verdi ve oracıkta boşalmıştı ağzımın içine, gidip temizledikten sonra ağabeyim benim amımı yalamaya devam etti, on dakika kadar yaladıktan sonra yapış yapış su olmuştu amım, bende ağabeyimin yarağını yalayarak sertleşmesini sağladım, beni domaltıp amıma geçirmeye başladı yarağını yavaşça sokup çıkartıyordu, birkaç dakika böyle devam ettikten sonra ben anlatılmaz acılar hissediyordum, ahh ağabey yavaş canım acıyor dedim, o da tamam dedi ama anladım ki o sırada benim kızlığım bozulmuştu, ağabeyim içime gittikçe daha fazla sokup çıkartıyor belli bir süre sonra acılarım öyle ulaşılması güç bir zevke dönüşmüştü ki anlatamam yok böyle bir zevk, babamların yatağı resmen zorlanıyordu bizi taşımakta, ağabeyim öyle hızlı git geller yapıyordu ki yatağın gıcırtısı da benim iniltilerimin arasında kayboluyordu, bir saat boyunca defalarca sikişmiştik ağabeyim ile, daha sonra babamdan gelen telefon üzerine toplandık ve hiç bir şey olmamış gibi devam ettik, bu günden sonra biz ağabeyimle evim içinde hemen hemen her gün gizlice devam ediyorduk bu şeklide, abimle şimdi karı koca gibiyiz ve çok mutluyum ona verdiğime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder