20 Nisan 2013 Cumartesi

OKULUN SERVİSİNDE ORAL SEX

Merhaba. benim adım Betül 18 yaşında orta boylarda hafif kilolu fakat çok seksi bir kızım, size bu akşam başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum, ben yaşarken çok heyecanlanmıştım ve inanın hala etkisindeyim, bu sabah okula giderken Mert ile servisin en arka koltuğunda oturuyorduk, önce bizi alıp sonra diğer arkadaşlarımı almaya gidiyordu servis aracı, bizi almış içerde sadece 4 veya 5 kişi vardı bizle beraber, neyse Mert beni en arka koltuğa oturttu ama iki dakika denk durmuyordu ki, ya öpmeye çalışıyor yada bacaklarımı okşuyordu beni de orgazm ediyordu, yapma dedikçe laftan da anlamıyordu, neyse beni kendine doğru iyice çekip eteğimin içinden elini sokup vajinamı okşamaya başladı, ben arada ben ımm diye inliyordum ama kimse duymasın diye eliyle ağımı kapatıyordu, parmağını falan sokuyor beni çıldırtıyordu, birkaç dakika böyle devam etmişti ama serviste dolmaya başlayınca elini geri çekti, fermuarını açıp sikine dokunmamı istedi, bende ilk kez bir penis görüyordum ve görünce hemen ellemeye okşamaya başladım, kısa süre sonra servis kalabalık olunca soktu içine ve sakin bir şekilde okula gittik, okul saati boyunca peşimde fır dönüyordu, her boşlukta beni bir köşeye çekip öpüyordu, iyice ateşlenmiştim bende yer olsa verecektim neredeyse, neyse okul saati bitti ve biz yine servise binip en arka koltuğa oturdu, servisten yavaş yavaş inmeye başladılar ve bir hariç 3 kişi kalana kadar sakince oturduk, sonra fermuarını açıp bana yine sikini uzattı, ben ellemeye okşamaya başladım, kısa zaman geçti servisten inenlerle birlikte kimse kalmamıştı bizden başka, sikini yalamamı isteyince bende çok merak ediyordum tadını, diz çöküp ağzıma almaya başladım, zorda olsa alışmıştım yavaşça ağzıma almaya yalamaya başladım oda git gel yapıyordu ağzımın içinde, beş dakika kadar devam ettikten sonra arabanın içine boşaldı, serviste tam da benim evin önüne gelmişti, indim el salladım dışarıdan, hemen mesaj atıp bunu bir kez daha yaşamak istiyorum dedim, şimdi evdeyim ve onunla ilişkiye girmek istediğimi mesaj olarak attım, bana yarın haber verecekmiş, eğer ilişkiye girersem kızlığımı da ona vereceğim ve en kısa zaman da sizlerle paylaşacağım şimdilik herkese iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder