18 Nisan 2013 Perşembe

ENİŞTEM BENİ BANYOYA İNLETİYOR

Merhabalar sizlere anlatacağım bu olay çok eski bir tarihe ait ve unutmak öyle zor ki hala dün gibi yaşıyorum sanki aklımdan hiç çıkmıyor, benim adım Duygu 27 yaşındayım, eniştem ise var 30 yaşlarında, eniştem ile aramızda geçenler beni çıldırtmıştı o gece, ablamların olmadığı gün evde yalnız başımıza televizyon izliyorduk, film de erotik sahneler oldukça çok olduğundan her sevişmelerinde eniştem dönüp bana bakıyor sikini avuçluyordu, bende onun bu tavrına boş durmuyor amımı okşuyordum, gelse zaten vermeye hazırdım ben o anda ama oda temkinli yaklaşmak istiyordu sonuçta, uzun bir süre birbirimize göz gerdirdik ama bir temasımız olmamıştı, daha sonra ben eniştemden bir atak göremeyince ben odaya geçtim, öyle tahrik olmuştum ki öylece eniştemin gelip beni becermesini bekliyordum odanın içinde, dolandıkça odada ben daha bir fena oluyordum, üstümdekileri çıkartıp neredeyse yarı çıplak bir şekilde banyoya gittim ama enişteme vücudumu gösteriyordum, beni görünce uzunca bir süre baktı, bende gel diye hareket yaptım, banyoya gittim eniştemde arkamdan geldi, kapıyı açıp beni izlemeye başladı bende enişteme hadi soyunda gel dedim, gözlerinin içi gülmeye başlamıştı, bir çır pıta üzerinde ne varsa çıkarttı, içeri girdiğinde benim direk ilgimi çeken 20 santime yakın penisinin büyüklüğüydü, içeri girer girmez beni öpmeye başladı bir yandan bacaklarımın arasına girmiş penisini zorluyordu vajinamın içerisine, ufaktan girdiğini hissediyor zevk alıyordum, bacaklarımı biraz açtıktan sonra içine ittirmeye başladı ama ben öyle hemen vermek istemiyordum, elimle sikini tutup yalamasını istedim, diz çöktü bacalarımın arasına doğru oturduktan sonra vajinama parmağını hafifçe sokup çıkartmaya başladı derken dilini yanaştırdı yalıyor benimde hoşuma gidiyordu, vajinamı yiyordu sanki yalaması bırakıp o derece muamele yapıyordu bana, dilini bir ara içime sokarak yalıyordu öyle kıvranıyordum ki ben duvara yaslanmış titriyordum ayakta, birkaç dakika yaladıktan sonra ben dedim artık dayanamıyorum kalk ayağa diye, oda ayağa kalkıp birkaç dakika penisini yalattıktan sonra bana muslukların o tarafa doğru hafif eğdikten sonra beni yavaşça vajinama girmeye başladı, birkaç dakika kadar yavaşça girip çıktıktan sonra iyice hızlanmıştı, birden hızlı hızlı git gelllerin ardın 10 dakika sonra boşalmıştı içime ama ben hala titriyordum zevkten, böyle ablam gelse bile biz gizlice ilişkiye girmeye devam ediyorduk, o yıllarda neredeyse hafta da bir buluşup ilişkiye giriyorduk, birkaç sene böyle devam etmişti ve bende daha sonra birisiyle evlenip eniştemle ilişiğimi kesmiştim, arkadaşlar güzel bir anımdı evlendikten sonra eniştem birkaç kez beni istedi ama evlendiğim için vermek istememiştim olayda böyle belli bir zaman sonra kendiliğinden kapandı bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder