26 Nisan 2013 Cuma

ARKADAŞIM İLE ÜÇ TRAVESTİ SİKTİM

Selam arkadaşlar sizlere başımdan geçen komik bir anımı anlatmak istiyorum, benim adım Necati arkadaşım adı ise Orhan, ikimizde 25 yaşındayız, çocukluktan bu yana hep beraber takılıyoruz, Ankara da oturuyoruz, biraz maddi durumdan sıkıntılı olsak bile her hafta kesin bir eğlence merkezlerine gider gönlümüzü eğlendirip geliriz, durun şimdi asıl hikayem şimdi başlıyor, üç kuruş para bulabilmiştik, Polatlı’ dan çıkıp Kızılay’ a gezmeye gittik, gece külüpleri falan bulursan ucuz yollu bir karı beraber sikeriz diyorduk, neyse indik biraz metronun oralarda gezindikten sonra karanfil caddesinde dolaşmaya başladık, tek gezen kızlar bize hiç bas vermiyor direk geçip gidiyordu, bizde az uz dolaştıktan sonra bir mekana girip içmeye başladık, nasıl iyi gidiyor içiyoruz böyle doymak bilmiyoruz, içtikçe içtik saatlerce, sonra kalkalım dedik bize bir hesap geldi hani al donumu para ederse desek adamlar donumuza kadar alacaktı, kimlik bıraktıkta zor attık kendimizi dışarı, biraz ilerledik cepte metelik yok evin yolunu nasıl bulacaktık, biraz daha dolaşalım bari sabah olunca telefonu satar gideriz diyorduk, yol üstünde bir de polis çevirdi tamam dedik işte bizi götürür şimdi geceyi geçiririz diyorduk nerde, bizi çevirdi kimlik sordu Orhan dengesiz hemen atladı ağabey az özce bir mekandan çıktık para yetmediği için kimlikleri bıraktık mecbur dedi, adamlar şöyle bir tipimize baktı siktirin gidin lan diye kovdu, sıcak odayı tepti salak Orhan, neyse Tunalı tarafında oturduk kara kara düşünüyorduk şimdi ne bok yiyeceğiz la kaldık mı gecenin bir yarısı burada, cepte parada yok, iyi bari içerken yemek falan yemiştik de karnımız biraz tok gibiydi, üç dal da sigara kalmış, çıkarıp yaktık birer tane boş boş oturmaya başladık, omzuma bir el dokundu ama benim kafam zaten güzel birde can sıkıntısı Orhan’ ın eli zannettim önceleri ama çekiştirince arkama döndüm, karı mı erkek mi biri vardı, ne oldu la dedim buna, bana, gençler eğer paranız yoksa size yardımcı ola bilirim dedi, nasıl olacakmış o dedim bende, gel gösteririm dedi, bildiğin takıldık peşine yürümeye başladık, taksiye binip Çankaya tarafında bizi güzel bir eve götürdü, girdik içeri falan hiç yokken sabahı burada geçiririz diyordum, neyse girdik içeri ama bizden başka iki kişi daha vardı, erkek mi karımı kafa güzel zaten çıkartamıyorum da, beni bir odaya götürdü, lak diye soyundu karşımda, çırılçıplak oldu bana da soyun hadi diyordu, zor bela bende soyundum, karı ne canlıymış la diyordum, neyse eğilim sikimi yalamaya başladı cob cob ne tatlı yalıyordu kaltak nasılda hoşuma gitmişti, uzun süre yaladıktan sonra boşalmıştım ağzının içine, sonra kalkıp hadi sende yala dedi, ben hemen memelerine yöneldim çok severim meme emmeyi okşamayı, dokundum ama normal bir memeye hiç benzemiyordu, boş ver şimdi onları gel amımı yala dedi, la bakıyorum am çort kaç kişi siktiyse yarağımı böyle anlamadım, biraz yalamaya başladım iyice tiksindim, yat direk sikiyim madem dedim, yatırdım güzelce sikmeye başladım, çatır çutur sikiyordum yatağın üstünde, biraz da kucağıma alıp silktikten sonra içine boşaldım, ama bir inleme sesleri vardı ah ah sanki erkek sikiyordum, am da fazla durmamıştım çok geniş diye arkadan sikmiştim, sonra sızıp kalmışım yatakta, sabah içkinin etkisiyle tuvalete diye kalktım, şöyle bir bakındım ananı sikiyim erkek la bu dedim, karı sandım siktim ama dönme çıkınca mal olmuştum, çişi falan unutup Orhan’ ın yanına gittim, oda yatıyordu salonda, la oğlum kalk gidelim dedim, zor bela kaldırdım bunu çıktık dışarı, fazla yürümeden sordum dün sen birini siktin mi diye, pezevenk ikisini birden sikmiş, erkek olduğunu anlamadın mı dedim, olur mu la ilk görüşte anladım deyince ben birkaç saniye mal gibi bakmaya başladım, e dedim eve nasıl gideceğiz dedim, akşam karılardan para bile almış onun sayesinde eve gitmiş cebimize de para koymuştuk, ne gündü ya anlatınca bile bir şekil oluyorum, neyse arkadaşlar ben kaçar ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder