20 Nisan 2013 Cumartesi

KUAFÖRDE Kİ BAKİRE HALE

Merhabalar sizlere çok sıcak bir hikayemi anlatacağım ama bunu okurken lütfen yanınıza peçete alın, ayakta boşalmanızı istemem :D, benim adım Adnan 27 yaşında 1.80 boylarında 90 kilo ağırlık ve geniş omurlu yeşil gözlü bir erkeğim, gözlerimden dolayı bir çok kız sikmişimdir o kadar mal kızlar var ki gözlerime yanıp gelim veriyorlardı, çok kez bakire amcığı tattım, birisini anlatıyım sizlere, 2 sene önce bayan kuaföründe çalışıyordum, iki kız birde ortağım Kadir vardı, Kadir bana bırakıp giderdi, bende işçilik ondan para ortaklığı vardı, neyse Gülten ve Hale diye de iki tane bayan elemanımız vardı, Gülten zaten kaşardı sikmeyen esnaf kalmamıştı bizim caddenin orada, bizde Hakan ile araya alıp sikmiştik, çalışması güzel diye tutuyoruz bazen de yarağımızı indirecek amcık olmadığı zaman kıyak geçiyor amcık bize, Hale 19 yaşında 6 ay önce başlamıştı bizsim iş yerinde çalışmaya, önceleri kapalı bir kızdı ama gittikçe Gülten’ e benzemeye başladı, bende birkaç kez yoklattım kız mı değil mi diye, her defasında bakir olduğunu söylüyor, giyinişi gittikçe yarı çıplak bir hal almaya başlamıştı, müşteri ile ilgilenirken aynada gözüm onun dik duran memelerindeydi, bir defasında tak etmişti ve bakirliği almak istiyordum, birkaç defasında zorladım ama yine de vermek istemiyordu, ama er geç ikna etmiştim Hale’ yi de Gülten sayesinde, fazla olmadı o akşamüzeri Hale hariç kimse kalmadı kuaförde, bende küçük öpüşmeler ile tahrik etmeye çalıştım Hale’ yi, benden daha istekli öpüşmesi vardı, bu kadar argın olacağı hiç aklıma gelmemişti, birkaç dakikanın ardından öpüşmeyi bıraktık, bizim müşterilerin beklemesi için bulundurduğumuz kanepeye yatırdım, yırtar gibi çıkartmaya başladım elbiselerini üzerinden, kısa süre içinde çırılçıplak kalmış bende amını yalamaya başlamıştım, bana hadi sok diye yalvarmaya başlamıştı neredeyse, ben hala yalamaya devam ediyordum, beş dakika içinde altımda inlemeye başlayınca bende bir hoş olmuştum artık, kendime doğru çektim yavaşça içine ittirmeye başladım ama azgın bakire nasılda kıvranıyordu altımda ahh ahh ımmm diye, bende daracık amcığı görünce tabi hızlıca sokup çıkartmaya devam ediyordum, birkaç dakika sonra acıyor yavaş aşkım acıyor ah diye sesler çıkartmaya başladı, ben o vakit yarağımın neredeyse hepsini sokuyordum kızlığı bozulmuştu Hale’ nin, ben gittikçe içine ittiriyordum taşaklarıma kadar soksam girecekti o derece Hale’ yi sikiyordum, 15 dakika anırta anırta siktikten sonra içine boşalmıştım, bu böyle 6 ay kadar devam etmişti, daha sonra ben İstanbul’ a gidince öylece kendiliğinden kapanmıştı olay, ben üstüne kaç kız daha siktim anlatmakla bitiremeyecek kadar öyle çok ki, yarında vakit bulursam başka bir bakire siktiğim anımı anlatayım görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder