26 Nisan 2013 Cuma

KARDEŞİMİN ARKADAŞI SEMA BANA VERDİ

Benim adım Hasan sizlere güzel bir anımı paylaşmak istiyorum, kaç gündür kimseye anlatamadım var ya çatlıyorum yerimde, kız kardeşimin arkadaşı Sema bize gelmişti, genelde hep gelirdi ama ben yakınlık kurmazdım, ben 24 yaşındayım, iyi bir iş yerinde çalışıyorum, uzun boylu ve kalıplı bir erkeğim, kır kardeşimin adı Selen 21 yaşında, kısa boylu esmer bir kız oda, arkadaşı Sema ise 22 yaşında, aynı liseden mezun oldular ikisi de, sema biraz daha uzun boylu kardeşime bakarak, güzel ve yapılı bir kız, giyinişi falan harbi sosyete gibi, çok tatlı giyiniyor, daha öncelerde dediğim gibi fazla yakınlık kurmuyordum, havasından yanına gidilmediği için bende kendimi ona karşı ezdirmek istememiştim, birkaç yıldır hep aynı tavırla devam ediyorduk, en son konuşmamızla neler oldu onları anlatacağım sizlere, kardeşim markete bana sigara almak için gitmişti, bizde tek kalmıştık salonun içerisinde, ben tabi yine hiç taviz vermeden televizyona bakıyor onunla ilgilenmiyordum, bana neden benle yılarca konuşmadın bak yine aynısını yapıyor konuşmuyorsun diye sordu, bende tipim değilsin zaten havandan geçilmiyor gider millete benim sana asıldığımı söylersin sonra dedim, hiç havasından bir şey kalmamış sokulmuştu yanıma, ben aslında senden hoşlanıyorum gibi ince laflar etmeye başlasa bile ben pek güvenemiyordum ki onun bu davranışlarına, neyse benimle iyice ilgilenmeye başladı, bende ufaktan konuşmaya başladım ama ağırlığımı hiç kaybetmiyordum, kardeşimde çıkıp gelmişti, biraz sohbetten sonra ben odamda duran biraları alıp geldim, yuvarlayalım birlikte dedim, herkes önüne biraları alıp içmeye başladı, yarım saat kadar bu şekil devam ettik, uzun sürmeden Selen ağabey şişe çevirmece oynamayalım mı dedi, Sema hemen atladı hadi başlayalım diye, genelde biz birayı bittikten sonra her zaman şişe çevirmece oynarız, neyse başladık öyle saçma sapan sorular ve cevaplarla biraz oyalandık, sonra Sema bana hiç ilişkiye girdin mi gibi sorular yöneltmeye başladı, ben tabi hiç kendimi bozmadan birkaç sefer oldu evet dedim, bana nasıl zevkli oluyor mu dedi, o sıra da kardeşim ben yatacak kötü oldum deyip odasına yatmaya gitti, bizde biraz erotik sorular sonrası Sema’ nın beni öpmesiyle birlikte öpüşmeye sevişmeye başlamıştık, 5 dakika falan öpüştükten sonra ben kötü tahrik olmuştum, bunu halının üstüne yatırıp üstündekileri sıyırdım ve memeleri öpmeye emmeye yalamaya başladım, ben iyice orgazm olmuş kendime sahip çıkamıyordum, altında üstünde her ne varsa ikimizde elbiselerini çıkarttım, başladım vajinasını öpmeye yalamaya dil atmaya, ama ben öyle yaptıkça o nasılda kıvranıyordu altımda, biraz daha devam ettikten sonra içine sokmaya başladım, daracık hiç erkek siki girmemiş daha önce taze ımmm et kokuyordu, yavaşça yumuşacık amcığın içine sikimi sokmaya başladım, ımm ımm diyordu daha başını sokmamla birlikte, gittikçe içine abanmaya başladım, yarısını sokup git gel yapıyordum, altımda nasıl da kıvranıyor beni iyice keyfe getiriyordu, beş dakika kadar yavaşça git gel yaptıktan sonra hepsini sokmaya başladım ama bir çığlık attı kızlık zarını patlatmıştım, biraz daha yavaşladım ve git gel yaptım, oda inlemeye yeniden başlamıştı, ah u hım kıvranıyordu altım öylece, beş altı dakika daha devam etmiş sonra boşalmıştım içine, o esnada uyumuş kalmışız benim yatak odasından, gece hangi ara gittik hatırlamıyorum, sabah kardeşimin sesine uyandık ama iyi ki içeri girip bizi o halde görmedi, sonra giyindik, birkaç saat daha takıldıktan sonra gitmişti, bu kadar hepsi daha da hiç görüşmedik, bekliyorum dönüş yapmasını ona daha neler yapacağım ve hepsini ensestcilere anlatacağım şimdilik ben kaçar by.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder