26 Nisan 2013 Cuma

KUZENİME MUTFAKTA VERİYORUM

Gecenin bir saati merhaba ensest okurları, beni uyku tutmadı bu gece, başımdan geçenleri anlatmazsam da tutmayacak gibi, gün akşam yaşadığım heyecan dolu bir anımı bugün birkaç kişiye anlatmak istedim ama anlatamadım, benim adım Sude Naz 20 yaşındayım, 1.70 boylarında oldukça zayıfım, açık tenli ela gözlü kumral iri göğüslü bir bayanım, okul falan yok evde geçiriyorum bütün vaktimi, birde kuzenim var hemen üstümüzde oturan, onun yaşı da 25 bende baya büyüktür ama aramız çok sıcaktır, eskiden bu yana hep böyle devam etmişti yıllardır bizim üst katta oturuyorlar ve bütün vaktim onunla geçiyor, akşam işten gelir gelmez inerim aşağı teyzemlere direk kuzenimi beklerim, ufaktan hoşlanıyordum ondan, neyse dün akşam bize gelmişti bir başka tatlı görünüyordu, bizim kiler yatmış o hala tv izliyordu, gecenin bir yarısı televizyonlarda hep erotik filmler gösteriliyordu, ben mutfağa gitmiştim, benim peşimden geldiğini görmeden buzdolabına eğilince anal bölgemde bşr sertlik hissetimi, dönüp baktığımda kuzenim bana dayıyordu, doğruldum ama hemen dudaklarıma yapıştı nasılda tatlı öpüşmesi vardı hiç karşı çıkmadan bende öpüşmeye başladım, birkaç dakika kadar öpüştükten sonra beni mutfakta duran tezgaha doğru dayadı ve memelerimi açıp öpmeye sonra da yalamaya başladı, ben orgazm olmuştum artık o öyle yaptıkça bende aletiyle oynuyordum, elini memelerimden çekerek kalkan sikini gösterdi yala der gibi, bende eğilip ağzıma aldım yalamaya başladım kısa süre içinde attırmıştı menilerini zerime, aleti inene kadar yalamaya devam ettim, yağa kalktım ben oda eğilim altımdaki elbiseyi sıyırdı amcığımı yalamaya başladı, daha önce böylesini hiç tatmamıştım, ilk erkeğim değildi ama yinede böyle seviştiğimi hiç hatırlamıyorum, on dakikadan fazla yalamıştı amcığımın içi dışı su olmuştu yapış yapış, ayağa kalkıp beni tezgahın üstüne oturtu, bacaklarımı açıp yavaşça girmeye başladı içime gecenin bir yarısı, biri kalkıp gelse mutfağa bizi sikişirken görecekti, neyse o içime girip çıkmaya başladı bir eliyle tezgahı tutup destek alıyor diğer eli ile de ağzımı kapatıyordu inilti seslerimi kimseler duymasın diye, kısa süre tezgahın üzerinde siktikten sonra beni kucaklayıp aşağı indirdi yeniden yarağını yalamaya başladım, birkaç dakika yalamıştım sonra tezgaha doğru domaltıp götümden sokmaya başladı, daha önce hiç götten vermediğim için canım yanıyordu, kısa süre yarısını sokup çıkarttıktan sonra yeniden amıma sokmaya başladı, git gelleri de hızlanmaya başlamıştı iyice kendine doğru çekip sıkıca tutuyor sokup çıkartıyordu yarağının hepsini zevkten inlememek için zor tutuyordum kendimi, on dakika kadar devam ettikten sonra götümün içine boşalmıştı, kolundan tutup odama götürdüm, gece ikiye kadar beni sikti, sesleri kimse duymamıştı çıkıp gelmediklerine göre, bir yandan gelecekler korkusu bir yandan zevkin üstünde ki duygular beni perişan etmişti ama hayatımda ki en güzel ilişkiydi diye bilirim, o gece yorgunlukla çırılçıplak aynı yatakta uyumuşuz, sabah erken saatte kalkmıştım iyi ki vaziyetimizi görünce kuzenimi kaldırdım giyinip birkaç saniye de öpüştükten sonra salona gitmişti, nasıl bir duygu amcığımın içinde ki sıcaklığı halen gitmedi, az önce mesaj attım gizlice bize gel diye gelirse bu geceyi de boş geçmeyeceğiz, saat baya geç oldu ama orgazm olmuş durumdayım siktirmem lazım birilerine kendimi yoksa bugün sabah olmaz, bu saatte beni okuyan varsa onlarda tahminim yerinde duramıyordur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder