19 Nisan 2013 Cuma

AMCAMIN KÜÇÜK KIZI – Sex Hikayesi

İyi günler selam arkadaşlar, sizlere yeğenim ile yaşadım birden fazla ve halada devam etmekte olan fakat ilkini anlatmak istiyorum, lafı biraz uzakmış gibi görüne bilirim ama siz bunlara takılmayın, adım Arif 29 yaşındayım, evliyim şuanda 2 sene önce evlendim ama size ben yıllar önce yaşadığım bir anımı anlatmak istiyorum, yaklaşık 5 sene önce olmaya başlamıştı, yeğenim Betül şimdi ki yaşı tahminim 25 olması lazım, kısaca anlatıyım sizlere, uzun boylu zayıf çıtı pıtı ela gözlü çekici kasası süper dar elbise içerisinde kabak gibi görünüyor, göğüsleri dimdik iri ve büyük, açık tenli harika b,r kız anlatmakla bitiremem sizlere, o vakitler ben işsiz güçsüz geziniyordum, aralarda teyzemlerde kalıyordum bazı zamanlar abimlerde yada amcamlarda kalıyordum, babamla her gün bir birimizi yemekten eve gidemez olmuştum artık, eş dost geziniyordum, teyzemin kızı Melahat ile arada sevişiyorduk ama o ben bakirim kızlığımı vermek istemiyorum diye ilişkiye falan giremiyorduk, nasıl da hızlı bir dönemdeydim tuttuğumu bir çırpıda alt ediyordum, pek akraba içi takılmazdım ama Begüm öyle bana karşı cinsel anlamda yaklaşınca onu da arada kaynattım, olay normal bir gün içinde gerçekleşti, bir anlık cinsellikle ilgili konuşurken bir birimizi amcamların yatak odasında çırılçıplak bulmuştuk, amcamlar o akşam gezinmeye çıkmıştı kısa sürede geleceklerinden haberdardır, Begüm de benimle birlikte evde oturuyorduk, bana karşı yakınlaşmaları beni fazlasıyla tahrik etmişti, öpüşmeye başlayınca bende kendimi tutamamıştım, kolundan girip amcamların yatak odasına çektim, çıplak olana kadar ikimizde elbiseleri çıkardık, penisimi ağzına verdim yalatmaya başladım, birkaç sefer dişlemişti daha sonra güzel yalamaya başlayınca ben de orgazm olmuştum, 10 dakika boyunca uzun uzun yalattıktan sonra boşalmıştım ağzının içine, bir hamlede hüp diye yutmuştu bütün menilerimi içine, ağzını yıkayıp geri geldi bu defa ben başladım amını yalamaya, 5 ve ya 10 dakika kadar da ben yalamıştım, amı kabarmış şişmişti ve amından akan zevk suları beni iyice delirmişti, kendime doğru çekerek yavaşça amına geçirmeye başladım penisimi, birkaç dakika içinde yarıdan fazlasını sokup çıkartıyordum amına, daha sonra kucağıma aldım hoplattıkça neredeyse taşaklarıma kadar içeri girip çıkıyordu, birkaç dakika kucağımda siktikten sonra domaltıp devam etmeye başladım, 20 dakikadan uzun bir süre bizlikte olduktan sonra dış kapının zili ile toplandık, giyinmeye başlarken kapıyı açmamıştık tabi haliyle, o sıra biz korku dolu gözlerle birbirimize bakıyorduk, büyük bir hızla giyinmeye başlarken kapının sesini duyduk açılıştı, biz bir an önce giyinmeye devam ediyorduk derken amcamların yatak odasının kapısı açılmıştı ki devamı akşam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder