19 Nisan 2013 Cuma

Abim Kudurmuş Gibiydi

Günaydın arkadaşlar nasılsınızı, sizlere daha öncede birden fazla anımı anlatmıştım, bu defada sizlere güzel bir sex anımı anlatmak istiyorum, en yakınıma verdim ağabeyim beni sikti sün akşam, dilerseniz öncelikle kendimi anlatayım, benim adım Beril 19 yaşındayım, uzun boylu sarı saçlı kısa ermez saçlarım var kalça yapıp dışa doğru çıkık yada sikişmekten büyümüşte olabilir, neyse benim birde ağabeyim var ilk ilişkilerimde onunla hiç ilişkiye girmemiştik, ağabeyim beni Adnan ile sevişirken görmüş kömürlükte, ben görmemiştim ağabeyimi, Adnan beni öyle güzel öpüyordu ki o akşam vermiştim sığınağa geçip Adnan’ a, eve çıktığımda ağabeyim beni çağırdı odasına, gel diye gittim yanına, Ağabeyim 24 yaşında ben çok korkarım ondan gel dedin mi koşar adımla gittim yanına, kolumdan çekerek odasına götürdü, aksilik o gece bizlerden kimse yoktu evde, ağabeyim beni yatağa doğru attı, soyun dedi, ben ne demek istediğini anlamamıştım, Adnan ile kömürlükte ne halt yediğinizi biliyorum, madem bakir değilsin bende sikmek istiyorum seni dedi ama ben şok olmuştum, kısa bir süre düşündüm elin ipnelerine veriyorsun kızım da kendi kanından canından ağabeyine mi vermeyeceksin diye, tamam dedim soyunmaya başladım, ağabeyim gelip kendi soymaya başladı beni elbiseleri yırtar gibi çıkartıyordu, ben ise ağabeyimin bu kadar kudurmuş olduğunu düşünemiyordum, yakışıklı bir erkekti ve koskoca İzmir gibi yerde nasılda sikilecek bir amcık bulamamıştı anlam veremiyordum, neyse amcığımı yalamaya başladı yalıyor dil atıyor hatta dilini amcığımın içine kadar sokup yalıyordu, ben kıvranmaya başlamıştım böylesine güzel yalayan ilk erkek ağabeyimdi diğerleri gibi direk sikmedi beni, 5 dakika kadar yaladıktan sonra yapış yapış olmuştu amcığımın içi dışı, ayağa kalkıp yarağını ağzıma vermeye başladı, gırtlağıma kadar alıp yalıyordum bana nerden öğrendin böyle güzel yalamayı diye sordu bende güldüm ve hiç cevap vermedim, 10 dakikanın ardından memelerimin arasına kıstırıp attırmıştı menilerini, yarağı yeniden kalkana kadar uzunca bir süre öpüştük seviştik daha sonra yarağını yeniden yalamaya başladım kısa süre içinde büyümeye başlamıştı, bacaklarımı sonuna kadar açtıktan sonra yavaşça girip çıkmaya ve bir yandan da öpmeye başladı, o kadar yavaş sokuyordu ki canım hiç acımıyordu aksine zevk alıyordum beş dakika kadar git gelin ardından hızlanmaya başladı bende inliyordum altında ah ah aşkım daha hızlı sok hepsini içime almak istiyorum taşaklarına kadar sok diyor altında inim ninim inliyordum, sesim kısılana kadar kudurmuş ağabeyim beni sikiyordu, daracık amcığın çok tatlı deyip sikişmeye devam ediyorduk, ilk erkeğin olmak isterdim dedi ama kısmet dedim bende, ağabeyim ikici kez sikmeye başladı beni amdan götten ağzımdan her yerimden beni sikiyordu sabaha kadar yapmadığımız sikiş kalmamıştı, o da az önce uyudu sabaha kadar sikmişti beni artık beni de uyku sardı, neyse arkadaşlar ben yatıyorum daha sonra yazsam olur mu sizlere iyi akşamlar dilerim beni unutmayın daha devamı olacak görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder