18 Nisan 2013 Perşembe

ABİME TERASTA VERİYORUM

Selam iyi geceler benim adım Nesli 19 yaşındayım, sizlere bir yıl önce başımdan geçenleri anlatacağım, ben o zamanlar lise son öğrencisiydim, kısa boyluyum ince belli iri göğüslü güzelim, bir kız kardeşim var onun da adı Sultan 18 yaşında oda, ağabeyim ise 21 yaşında, bende çok hafif uzun boyu, yakışıklıdır, bir zamanlar ağabeyime aşıktım ve hala öyleyim, ağabeyim o zamanlar yeni çıkmıştı işten çalışmıyordu, bizde çoğu vakti birlikte geçiriyorduk, öylesine güzel zaman geçiyordu ki ağabeyimle, babam da emekli olmuş o parayla terastan bir ev satın almıştı, tabi ben ağabeyimle hemen çıktım terasa etrafa bakmaya başladık, o kadar güzel bir manzarası vardı ki bakmaya doyulmuyordu, bir hafta sonra o eve taşınmıştık ama her gece ben Sultan ağabeyim terasa çıkık etrafı izliyorduk, elimizde sıcak çayla birlikte sohbet ediyorduk, ağabeyimin de bana karşı yakınlaşmaları dahi değişmişti, koluna girip saatlerce etrafa bakınıyorduk, arada öpmesi beni tahrik ediyordu, bir defasında öyle kendimizden geçmişiz ki öpüşmeye kadar ilerlemişti, ikimizde birbirimize sarılıp dakikalarca öpüştük, ikimizde sıcak temaslar içerisinde terasta uzunca öpüşmelerin ardından ağabeyimin eli kolu denk durmamaya başlamıştı, sarılıp ya göğüslerimi okşuyor ya da kalçamı okşuyordu, birkaç sefer kaçınmaya çalıştım ama ağabeyim öyle iştahla okşuyordu ki bedenimi saran kollarının sıcaklığı da beni tahrik ediyordu, o günü saatlerce öpüşerek geçirmiştik, ertesi akşam gecenin bir vakti yine biz terasta öpüşmeye devam ederken ağabeyim bir yandan benim altımdakileri çıkartmaya çalışıyordu, bende karşı koymak istemedim aksine öyle tahrik olmuştum ki bende bir koldan ona yardım ediyordum, terasta yarı çıplak kalmıştık, beni demirlere doğru eğdi, tükürük ile sikini yağladıktan sonra anal deliğime geçirmeye başladı, yavaşça sokup çıkartıyordu ama ben acı içinde duramıyordum, birkaç dakika kadar içime yarısını soktuktan sonra hem hızlanmaya hem de neredeyse taşaklarına kadarını sokuyordu içime, ben zevkten ardık zor duruyordum, birkaç dakika sonra iyice hızlanmaya başlamıştı, demirlere öyle kapandım ki ben tutuyordum ama ağabeyim içime sokup çıkarttıkça dengemi kaybediyordum terasta, 10 dakika boyunca hiç durmadan sikmişti beni daha sonra içime boşaldı çıktı, yaşadığım en güzel bir anda oydu, ağabeyimle bir böyle tam bir yıla yakındır devam ediyoruz aslında sizlere kızlığımı verdiğim anımı anlatmak istiyordum ama daha sonra olsun bakalım neyse görüşmek üzere yarın da kızlığımı ağabeyime verdiğimi anlatacağım her kese iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder