19 Nisan 2013 Cuma

ABİMLE ODASINDA MUTLULUK SESLERİ

İyi geceler sizlere gecenin bir yarısı anlatacağım bu hikayemi iyi okumanızı istiyorum, daha sıcak bir hikayem birkaç saat önce yaşandı, ben 21 yaşındayım, 1.60 boylarında 70 kg güzel hoş bir kızım, okumuyor çalışmıyorum, genelde ev işleri içerisinde bütün vaktim geçiyor, arada dışarı çıktığım oluyor ama annem ve babamın sıkmaları beni deli ediyor, yazın sıcağın da bütün kız arkadaşlarım dışarıda eğlenirken ben eve tıkılıp kalıyordum, arada ağabeyim işten geldiği zaman beni dışarı çıkartıyordu sadece bütün bir gün ağabeyimin işten eve gelmesini bekliyordum, oda arada geç yada işten yorgun geliyor çıkamıyordum dışarı, ağabeyim küçüklükten beri çalışıyor babam onu okutmadı sanayide bir oto tamirine verdi ağabeyim de yıllardır oradan hiç çıkmadan çalıştı durdu, bize babamdan çok ağabeyim bakardı, ağabeyimle aramızda çok derin bir bağ vardı ve bende gittikçe ona karşı hissedilen bir duygu vardı hiç bitmez tükenmez, neyse ki onun da bana karşı yakınlığı beni tatmin ediyordu bazı zamanlar, bir aralar banyoda benden şampuan istediği gün içeri kafamı sokup vermiştim, o sırada avucunun içinde sakladı kocaman penisi beni acayip tahrik etmişti, baka kalmıştım resmen, ben baktıkça ağabeyim de benim gözlerimin içine bakıyordu, ellemek istersen elle bak hadi dedi, benim kalbim nasılda küt küt atmaya başlamıştı, avucunu çekip kocaman penisi görünmüştü kocamandı ve ben ter su içinde kalmıştım öylece görünce, ellemeye başladım iki elime zor sığıyordu, birkaç dakika okşadım ben kötü olmuştum utandım çıktım banyodan dışarı, odama geçip yatağıma uzandım ama öyle etkilenmiştim ki kocaman penisten, gözlerimi yumdum ve içime alıyormuş gibi kısa süre düşündüm o anda zaten ben orgazm olmuş külotumun içi yapış yapış su olmuştu, o geceyi zor etmiştim, ertesi akşamda ağabeyimi odasında giyinirken gördüm, gece geç saat ve bizim dışımızda herkesler uyuyordu, ben ağabeyimi görünce dün gece ki banyo aklıma geldi, birden ağzımdan ağabey yeniden ellemek istiyorum dedim ama ben onu içimden söylüyorum sanmıştım, ağabeyim bana bakarak elimden tuttu ve kendine doğru çekti, kapıyı iyice örttükten sonra şortunu indirdi aşağı, al elle dedi, ben başladım ellemeye izlediğim filmlerde gördüğüm bir pozisyonu uyguladım, ağzıma alıp yalıyor emiyordum ve ağabeyimin penisi de gittikçe büyüyor ağzıma almakta güçlük çekiyordum, birkaç dakika yaladıktan sonra beni yatağına yatırdı altımdakileri hafifçe açtı sıyırdı, kapalıydı bacaklarım, ağabeyim amcığıma doğru yanaşıp yalamaya başladı, ben orgazm olmuş kıvranıyordum altında, o yaladıkça bende ufaktan inliyordum, git gide yayıldım yatağa doğru, ağabeyim yaladıkça bende bir garip oluyordum, sikini çıkartıp amımın üstüne yerleştirdi ve sürtünmeye başladı, yavaşça ucunu sokup çıkartıyordu, bende inliyordum altında eliyle birden ağzımı kapattı babamlar sesi duymasın kötü olur diye, içime yavaşça sokup çıkartıyor bende ağabeyimin elini kemiriyordum, öyle canım yanmaya başlamıştı ki belli bir süre sonra artık acıdan kıvranıyordum, ağabeyim git gide derinlere doğru sokmaya başladı penisini içime, kulağıma doğru eğilip kızlığımın bozulduğunu söyledi ama ben onu düşünecek halde değildim zevk almak istiyordum, beş dakika kadar içime sokup çıkartıyor bende yavaştan zevk almaya başlıyordum, canımın acısı anlatılmaz bir zevke dönüştüğü anda yatakta kıvranıyor ımmmm ahhh diye inliyordum, ağabeyim tam 15 dakika hiç durmadan sokup çıkarttıktan sonra içime boşalmıştı, birkaç saat önce yaşadım bu büyük zevkli mutluluğu ve hala ellerim ayaklarım titriyor ağabeyim daracık amcığıma gir çık yapmaktan artık yorulmuştu ve yattı uyudu bende birilerine söylemek istiyordum bu siteyle karşılaştım umarım yaşadıklarım sizleri de mutlu etmiştir iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder