19 Nisan 2013 Cuma

İKİSİ BİRDEN ÖNLÜ ARKALI SİKİYORDU

İyi günler adım Nisa, 23 yaşında üniversite öğrencisiyim, yıllar önce başımdan geçen bir anımı sizlilerle paylaşmak isterim, yalnız fazla isim vermeden anlatıyorum, üniversiteye başladığım ilk yıllarda aynı sınıfta olan iki erkek arkadaş ile tanışmıştım, ikisi de çok iyi insanlardı, yarı yıl tatiline kadar beraber takılıyorduk, ben yurtta kaldığım için çok sıkıntı çekiyordum, giriş çıkış saatlerim falan yaşanmaz yurt ortamında ya, arkadaşlar beni kendi kaldığı eve davet ettiler, içim de hiçbir türlü seks muhabbeti yoktu, veya yapacaklarından, evdekilerle konuştum iki kız ile ayrı eve çıkacağım diye o şekilde izin almıştım, yurttan eşyalarımı toplayıp arkadaşların evine yerleştim, benim kira sorunum yoktu, sadece evde yemekleri yapıp bir de temizlik işleri falan yapacaktım, nerde olursak olalım zaten yapıyordum, bir hafta kadar o kadar güzel anlaşıyorduk ki, zaten ne olduysa o haftadan sonra olmaya başladı, evin için de içmeye başladık, öpmek istiyorlardı içtikleri zaman, ben yok diye ısrar ettikçe üsteliyorlardı, sonraları öpüşmeye başladım ikisi ile birden, artık okşamalar başlamıştı, bende tahrik oluyordum bazı zamanlar ama belli etmek istemiyordum, günlerden Pazar iki ile birlikte içkileri içiyoruz ama nasıl böyle bardaktan su boşalır gibi midemize dökülüyordu, beni bir öbürü öpüyor bir değeri öpüyor, nasıl orgazm olmuştum anlatamam, ikisi birden aynı anda öpmeye okşamaya başladı, farkına varmıştım beni sikeceklerini, karşı durmaya çalışsam da içimde ki ses kendimi onlara bırakmamı istiyordu, birkaç saniye içinden çırılçıplak olmuştuk, biri kutumu yalıyor diğeri öpmeye devam ediyordu, ben iki kat zevk alıyordum, diğeri ağzıma dayadı sikini yalatıyordu, gırtlağıma kadar sokuyordum, diğeri ise hala yalamaya devam ediyordu, beş dakika için de bende ağzıma verende boşalmıştı, daha sonra yer değiştirip sulanış vajinama sürtünmeye başladı diğeri ise ağzıma sokuyordu, birkaç dakika sonra ağzıma boşaldı, öbürü birkaç fırça darbesinden sonra içime girmeye başladı, kız olduğum ve bozulmasını resmen takmıyordum, dibine kadar sokuyor beni altından inim inim inletiyordu, diğeri de sikini kaldırdıktan sonra anal bölgeme dayadı girmek için bütün çabayı gösteriyorlardı, beni alt üst yapım biri önden diğeri ise arkadan giriyordu içime, kızlığım zaten bozulmuştu, önlü arkalı beni yarım saat kadar siktikten sonra ikisi de içime boşalmıştı, üzerimden kalktıkların da hem ön deliğimden hem de arkadan menileri içimden çıkıyordu damla damla, 3 sene oldu halen aynı evi ve beni paylaşmaya devam ediyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder