26 Nisan 2013 Cuma

OTEL ODASINA SANAL SEX

Selamlar, adım Aydın 25 yaşında bir genç erkeğim, sizlere anlatacağım bir hikayem var, geçen hafta bir internet sitesinde sohbette tanıştığım bir bayanla konuşmaya başlamıştık, birkaç gün biz bununla camda sohbet ediyorduk önceleri derken telefon numarasını falan aldım artık konuşmaya başlamıştık, ben çok istiyordum yüz yüze gelip konuşmayı ama benden her defasında biraz daha zaman istiyordu, 1 hafta boyunca onu camda soydum sikiş anılar konuştuk istediği büyüklükte ki yarağın ebattı falan bu tarz şeyler konuşuyorduk, benim artık öyle ilgimi çekmeye başlamıştı ki sanalda sex hiç beni biraz olsa dahi tatmin etmiyordu, öyle aklına girdim ki bunu birkaç gün sonra buluşmaya gün belirledik, o gün geldiğinde bende tam anlamıyla hazırdım, elimde geciktiricim ve kaydırıcı jelim falan sikiş için ne gerekiyorsa hepsini almıştım yanıma, o gün geldiğin de birkaç yere gidip sohbetten sonra bende bir otel odası bulmamı istedi, ben hemen yakınlardan ucuz yollu bir oda tutup götürdüm, Bengü 23 yaşında tam bir kaşar ama çok sağlam bir kadındı, birlikte otel odasına doğru gittik, daha içer girmeden kapı açık üstüme atladı, başladık öpüşmeye bende ayağımla kapıyı ittirdim kapandı kapı, direk yatak odasına geçtik, giderken bile ayak üstü soyunuyorduk, birkaç saniye içinde ikimizde çırılçıplak olmuştuk, ben verdim kaşarın ağzına yarağımı yalatmaya başladım, öyle güzel yalıyordu ki birkaç dakika içinde lak diye boşalmıştım olduğum yerde, o ağzını yıkamaya giderken bende yatağa doğru uzandım, derken birkaç dakikanın ardından çıkıp gelmişti, ben yatakta yatarken oda üstüme çıktı ve beni öpmeye başladı, birkaç dakika öpüştükten sonra yatırıp amını yalamaya başladım, kısa süre içinde daracık amı sular seller içinde kalmıştı zevk suları bir bir damla şeklinde yere dökülüyordu, biraz daha yaladıktan sonra ters çevirip amına girmeye başladım daha yarısını sokmadan bastı çığlığı ahhh yavaş diye, bacak arasına tam amının çevresine tükürdükten sonra iyice sulu amına geçirmeye başladım, yarıdan fazlasını sokup çıkartıyordum, sanal arkadaş ile otel odasına ilişkiye giriyorduk, dakikalarca seviştik siktim ne kadar pozisyon varsa aldığım geciktirici sayesinde hepsini uzun uzun uyguladım, 30 dakika sonra bana öte git yeter dedi boşalmaya başladı karı ama benim sikim hala dimdik bekliyordu, ters çevirip 10 dakika kadar da götten çaktıktan sonra boşalmıştım, artık yarağımın ucu kıpkırmızı olmuştu sikişten sonra, o günden sonra daha ulaşamadım kendisine ama gerçekten daracık amcığı vardı ve beni deli etmişti o gün otel odasında, ama yeniden bulma hayalindeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder